Tuesday, May 16, 2017

Lapuran Polis Mengenai Tuduhan Tidak Berasas Oleh Pengerusi JMB Bayu Villa.

Lapuran Polis Dibuat Pada 08.05.2017

Saya Lee Boon Hoe 680330-10-5027 (bekas Bendahari JMB Bayu Villa yang meletakkan jawatan pada 10hb April 2017) datang membuat lapuran polis mengenai tuduhan Pengerusi Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa, Cik Sri Sharmini yang telah menuduh saya menyelewengkan wang pengurusan penyelenggaraan Pengsapuri Bayu Villa. 

Lapuran ini terpaksa dibuat setelah Lapuran Audit Kewangan Pengsapuri Bayu Villa yang berakhir 2015 yang telah pun disiapkan pada bulan Mac 2017 tetapi Pengerusi JMB Bayu Villa tidak mahu menerima lapuran tersebut atas ketidak kepercayaan kesahihan Lapuran Audit 2015 yang telah disiapkan dan menuduh saya tidak bekerjasama menyerahkan butiran perakuan untuk tahun kewangan yang berakhir 2015.

Fail fail mengenai perakaunan penerimaan dan perbelanjaan berakhir 2015 masih lagi berada di dalam pejabat pengurusan. Lapuran ini dibuat supaya tindakan susulan dapat dijalankan oleh Jabatan Pesuruhjaya Bangunan Klang untuk menilai segala Lapuran Kewangan Pengsapuri Bayu Villa yang berakhir 2015 tersebut kerana Pengerusi Bayu Villa telah melemparkan segala tuduhan yang tidak berasas ke atas diri saya dan telah mencemarkan nama baik saya kepada semua penghuni di dalam Bayu Villa.

Lapuran ini juga akan dijadikan tindakan susulan dengan pihak peguam jika terdapat lagi tuduhan tuduhan yang tidak berasas yang masih lagi berleluasa dan dilemparkan oleh Pengerusi JMB Bayu Villa ke atas diri saya.






No comments:

Post a Comment