Monday, May 30, 2016

Salah Letak Petak Pakir. Angin Keempat Tayar Dilepaskan.


Semalam berlaku satu kejadian penghuni baru yang salah meletakan keretanya disebelah pakir kereta orang lain. Disebabkan oleh kejadian ini, tuan punya pakir tersebut dalam keadaan mabuk pada waktu malam 2.00 pagi telah melepaskan angin keempat empat tayar tersebut.


Bukan itu sahaja, perempuan itu dalam keadaan mabuk ingin memecahkan cermin kereta tersebut. Pengawal Keselamatan telah memberi amaran jangan berbuat begitu tetapi dalam keadaan mabuk beliau melepaskan angin keatas empat tayar tersebut.


Kedua dua buah kenderaan cuma letak bersebelahan sahaja dan adalah penghuni di Blok B. Penghuni baru tinggal di Blok B tingkat 6 dan seorang lagi tinggal di Blok B tingkat 3.


Inilah masalah mentaliti setengah penghuni yang tinggal di dalam Bayu Villa. Kereta itu cuma letak di salah petak sedangkan petak penghuni baru itu boleh digunakan tetapi pemabuk itu mati mati hendak merosakkan dan melepaskan angin keempat empat tayar tersebut.

Malahan selepas selesai melepaskan angin tersebut perempuan yang mabuk itu terus memarahi pengawal keselamatan di pos kawalan.

2 comments:

  1. May we know who the person is TRANSLATING FROM MALAY TO ENGLISH.PLEASE DON'T USE UTTER RUBBISH IF YOU DON'T KNOW HOW TO TRANSLATE IN PROPER ENGLISH.TQ.

    ReplyDelete
  2. May we know who the person is TRANSLATING FROM MALAY TO ENGLISH.PLEASE DON'T USE UTTER RUBBISH IF YOU DON'T KNOW HOW TO TRANSLATE IN PROPER ENGLISH.TQ.

    ReplyDelete