Friday, October 9, 2015

Kolam Renang Hampir Siap. Proses Pembersihan Sedang Dijalankan.


Jika diteliti daripada gambar yang diambil semalam, kolam renang yang sedia ada sekarang melalui proses pembersihan untuk menghilangkan segala kekotaran akibat daripada takungan air yang dibiarkan selama beberapa minggu.


Kolam renang ini tidak dapat disiapkan mengikut jangkamasa yang ditetapkan disebabkan oleh masalah pam motor yang tidak berfungsi pada kadar yang sepatutnya. Ini telah menyebabkan kos pembaikan memakan sedikit masa untuk dipulihkan.
 
 
Kerja kerja pembersihan dalaman kolam akan dijalankan secepat yang mungkin selepas keadaan air nampak agak jernih untuk memastikan kolam renang ini dapat digunakan sepenuhnya.


Jaringan jaringan plastic akan dipasang dalam seminggu ini sebelum kolam renang ini dapat diguna pakai sepenuhnya dalam masa dua minggu ini.

 
Perlu diingatkan bahawa dengan pemulihan kolam renang ini, kos penyelenggaraan JMB Bayu Villa akan bertambah pada setiap bulan. 

 
Pengunaan kolam renang ini akan melalui beberapa peraturan yang akan ditetapkan oleh pihak pengurusan sebelum ianya dapat digunakan oleh penghuni yang tinggal di dalam.


No comments:

Post a Comment