Tuesday, April 11, 2017

Bendahari JMB Bayu Villa Meletakan Jawatan.


Surat di hantar kepada Jabatan Pesuruhjaya Bangunan Klang.


Lee Boon Hoe
No:5, Jalan Kilat,
Taman Palm Grove,
41200 Klang, Selangor.                                                                     10.04.2017
012-2159897 / 016-2159897
………………………………………………………………………

Tuan/Puan

Jabatan Pesuruhjaya Bangunan Klang,
Jalan Raya Barat, Klang.

Per: Perletakkan Jawatan Sebagai Bendahari JMB Bayu Villa

Berhubung dengan perkara di atas, saya Lee Boon Hoe (680330105027) secara suka rela melepaskan jawatan saya sebagai Bendahari di JMB Bayu Villa. Walaupun perletakkan jawatan ini berkuatkuasa secara serta merta, saya masih mempunyai tanggungjawab dan akan bertanggung jawab terhadap segala butiran akaun untuk tahun kewangan berakhir 2014, 2015 dan juga 2016.

Oleh yang sedemikian saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas segala bantuan yang telah diberi oleh pihak COB Klang selama ini.



Sekian terima kasih.



Yang benar,




……………………………..

(Lee Boon Hoe)

---------------------------------------------------------------------------------


Surat di hantar kepada Pengerusi JMB Bayu Villa.


Lee Boon Hoe
No:5, Jalan Kilat,
Taman Palm Grove,
41200 Klang, Selangor.                                                   10.04.2017
012-2159897 / 016-2159897
………………………………………………………………………

Cik: Sri Sharmini
(Pengerusi - Badan Pengurusan Bersama Bayu Villa)

Badan Pengurusan Bersama Bayu Villa.
D-G-21, Jalan Batu Unjur 9,
Taman Bayu Perdana,
41200 Klang, Selangor.

Per: Perletakkan Jawatan Sebagai Bendahari JMB Bayu Villa

Berhubung dengan perkara di atas, saya Lee Boon Hoe (680330105027) secara suka rela melepaskan jawatan saya sebagai Bendahari di JMB Bayu Villa. Walaupun perletakkan jawatan ini berkuatkuasa secara serta merta, saya masih mempunyai tanggungjawab dan akan bertanggung jawab terhadap segala butiran akaun untuk tahun kewangan berakhir 2014, 2015 dan juga 2016.

Perletakkan jawatan ini adalah kerana kegagalan saya dalam menjalankan tugas saya sebagai Bendahari Bayu Villa. Oleh yang sedemikian saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas segala bantuan yang telah diberi oleh rakan rakan JMB Bayu Villa selama ini.

Tanda tangan pengeluaran cek Bayu Villa masih dapat dilakukan mengunakan  tanda tangan Pengerusi dan Setiausaha.


Sekian terima kasih.



Yang benar,




……………………………..

(Lee Boon Hoe)

No comments:

Post a Comment