Monday, March 14, 2016

Pagar Dawai Dipotong Untuk Memudahkan Kerja Memanjat Keluar Masuk.


Kebelakangan ini banyak kes berlaku mengenai kejadian memanjat pagar dawai dari sebelah apartment ke apartment yang lain. 

Pihak pengawal keselamatan telah beberapa kali menangkap mereka yang memanjat pagar dawai sehinggakan ada di antara mereka memotong dawai tersebut.



Insiden ini telah berlaku sebulan dua yang lepas dan pihak pengurusan sentiasa menekankan kepada pengawal keselamatan agar memeriksa keadaan pagar pagar dawai setiap masa.




...........................................................................................................................................................

Insiden yang sama juga berlaku apabila mereka dilihat memanjat pagar dawai. Gambar sempat dirakamkan oleh pihak pengurusan.

Mungkin dah terlalu susah hendak memanjat mereka memotongnya sahaja tetapi pihak pengurusan tidak mempunyai bukti yang kukuh.







Gambar gambar ini pernah disiarkan di dalam * Facebook Bayu Villa Apartment * pada suatu ketika dahulu.




Dipercayai perempuan yang memanjat ini adalah warganegara asing yang tinggal di dalam Bayu Villa.


...................................................................................................................................................................

Insiden pagar pagar dawai yang dikesan dan dipotong oleh setengah pihak. Jelas sekali pemotongan ini kerap berlaku.







No comments:

Post a Comment