Sunday, June 26, 2016

Pemeriksaan Lif-Lif Akan Keselamatan Pengunaannya Oleh Pihak JKKP.


Pada hari Selasa (21.06.2016) yang lepas, pihak pegawai dari JKKP (Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Selangor) datang ke Bayu Villa membuat tinjauan dan pemeriksaan lif lif di Bayu Villa bersama sama dengan Pengurus Canny Elevators, Encik Vincent bagi memastikan sejauh mankan tahap keselamatan lif lif yang sedia ada di dalam Bayu Villa.


Sebanyak 6 unit lif telah diperiksa akan tahap keselamatannya. Segala pemeriksaan pada setiap lif telah ditulis di dalam kertas kerja bagi memastikan lif lif yang telah dikomen mendapat pemeriksaan dan pembaikian secara keseluruhannya. 



Dibawah merupakan komen komen yang dibentangkan oleh pegawai JKKP mengenai isu yang berbangkit. Disini kita dapat lihat bahawa satu jumlah perbelanjaan yang diperlukan bagi memastikan keadaan lif dapat berfungsi dalam keadaan yang baik dan selamat.

Bayu Villa pada bulan ini mengalami krisis kewangan yang mungkin akan mengambil sedikit sebanyak masa untuk keluar dari masalah ini. Kerja kerja penyelenggaraan ini akan menjejaskan aliran kewangan Bayu Villa.




No comments:

Post a Comment