Tuesday, February 14, 2017

Firma Pengauditan Yang Baru Telah Dilantik.


Sehubungan dengan kegagalan sebuah firma audit yang dilantik bagi menyiapkan Lapuran Tahunan Kewangan Berakhir 2015, firma tersebut telah ditamatkan kerjanya. 

Kegagalannya firma tersebut menghadiri 2 kali mesyuarat serta tidak serius dalam mempercepatkan proses pengauditan telah menyebabkan pengurusan terpaksa melantik firma yang baru.


Sebuah firma baru telah dilantik bagi menyiapkan Lapuran Tahunan Kewangan 2015. KT Chan & Associate (KL) Sdn Bhd telah dilantik bagi mengendalikan segala penyiapan urusan akaun yang akan diaudit. Segala fail fail untuk tahun kewangan berakhir 2015 telah diserahkan kepada firma tersebut.


2 comments:

  1. call setiap hari, berkali2.. 0333192664, langsong takda orang angkat. hantar email pon tak berbalas, orang ada urusan urgent nak berurusan tapi sampai skarang masih tak dapat contact JMB Bayu Villa, ada cara lain lagi ke untuk contact JMB Bayu Villa punya management office..? saya kena buat isyarat asap ke..? ataupon hantar surat melalui burung merpati..?? cuba bagitau saya.. urgent nie. terima kasih..~

    ReplyDelete
  2. Buat panggilan selepas pukul 10.30 pagi. Waktu pejabat ialah dari 10.00 pagi sehingga 6.30 petang.

    Kalau sistem burung merpati berkesan bolehlah gunakannya. Cadangan saya gunalah email. Cepat sampai tak payah terbang terbang.

    ReplyDelete