Thursday, May 21, 2015

Isu Berhubung Kereta Yang Diletak Di Depan Pencawang TNB.


Isu berhubung dengan tempat meletakan kenderaan didepan dengan pencawang elektrik di dalam Bayu Villa. Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa ingin menerangkan mengenai isu ini di mana kereta yang diletak di depan pencawang tidak mendatangkan sebarang masalah atau pun sebarang halangan. 


Jika dikaji serta diteliti, kereta yang diletak berdepan pencawang elektrik di antara Blok A dan Blok E terdapat banyak kereta yang pada asalnya telah diletak berdepan pencawang elektrik sekian lamanya dan selama ini ianya tidak pernah mendatangkan sebarang masalah. 


Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa ingin menjelaskan bahawa pihak pengurusan telah menyediakan serta menyewakan tempat pakir bagi mendapatkan pendapatan tambahan untuk JMB Bayu Villa. 


Setelah dikaji daripada setiap elemen dari segi kebaikan serta keburukannya, keputusan telah dibuat berdasarkan ianya mendatangkan lebih banyak elemen kebaikan dan tiada timbul sebarang isu seperti halangan ataupun masalah yang mungkin timbul. 

 
Untuk makluman penghuni di dalam Bayu Villa, caj menyewa tempat pakir ini akan terus dimasukan ke dalam akaun penghuni sebagai sewaan pada setiap bulan.


No comments:

Post a Comment