Monday, April 13, 2015

Akibat Main Bolasepak, Sebahagian Atap Genting Dan Cermin Pecah.

 


Akibat terlalu beria-ia hendak bermain bolasepak, atap genting di kawasan isti rehat telah pecah akibat bola yang ditendang terkena kepada atap tersebut.



Kejadian ini bukan berlaku hanya sekali sahaja tetapi telah berkali kali terkena pada atap genting tersebut. Boleh dikatakan setiap hujung atap tersebut telah pecah habis.

 

Malahan ianya bukan sahaja berlaku di kawasan isti rehat tetapi cermin tingkap bilik senaman juga telah pecah akibat terkena bola.

Jika JMB Bayu Villa terlalu tegas dengan merampas bola tersebut ianya akan menyebabkan keadaan huru hara dan berkemungkinan besar boleh mencetuskan pergaduhan di antara pihak pengurusan dengan ibu bapa mereka.


2 comments:

  1. minta jmb dan PPBV ambil tindakan untuk hentikan segala aktiviti bola sepak di kawasan bayu villa, terutamanya di badminton court dan play ground area. habis pecah lampu di sana dan besi di toilet swiming pool hancur. Budak dan remaja cukup liar sepak bola di badminton court cukup bahaya. Sering bola yang dtendang dengan kencang kena orang yang bermain di playground, amat bahaya terutamanya kepada budak dan bayi. Bola pun banyak kali terkena motosikal dan kereta yang parking di sebelah badminton court.
    Minta ambil tindakan segera.

    ReplyDelete
  2. Fat stupid asshole president jmb please wake up and do your job... DON'T SLEEP !!!!

    ReplyDelete