Monday, April 6, 2015

Mulai 15hb April 2015 Boom Gate Tidak Akan Lagi Dibuka Bagi Penghuni Yang Tidak Mempunyai Kad Akses.


Mesyuarat tergempar diadakan bersama sama dengan pengawal keselamatan berhubung dengan isu sebuah kereta Wira (penghuni Blok B) yang telah dilapurkan hilang semasa kereta beliau berada di dalam Bayu Villa.

Kejadian ini berlaku pada hari Khamis yang lepas 02.04.2015. Memandangkan keadaan ini terlalu serius, Pengerusi JMB Bayu Villa Cik Sri Sharmini telah mengenakan peraturan dan syarat yang lebih ketat bagi menjaga keselamatan dalaman Bayu Villa.


Pengerusi JMB Bayu Villa memberi arahan bahawa mulai 15.04.2015 (Rabu), penghuni yang tidak mempunyai kad akses selepas tarikh tersebut tidak akan dibenarkan masuk walaupun status mereka adalah penghuni.

Jangkamasa notis pemberitahuan akan diberikan kepada setiap penghuni mahupun pemilik kenderaan agar bergegas ke pejabat bagi memohon serta mendapatkan kad akses sebelum 15.04.2015.

Jika tidak penghuni akan menghadapi masalah semasa hendak memasuki ke dalam Bayu Villa. Berkemungkinan besar akan menghadapi halangan daripada pengawal keselamatan.  


Tindakan drastik ini diambil bagi menjaga kepentingan bersama semua penghuni di dalam Bayu Villa. 

Pengawal keselamatan juga diberi amaran yang keras supaya mematuhi arahan ini kerana ianya adalah penting dan akan meningkatkan mutu dan kualiti keselamatan di dalam Bayu Villa.
 

3 comments:

  1. Sharmini.

    You should be in front of boom gate to several and good condition.

    ReplyDelete
  2. The thief does not come in with a car to steal another car. Please use logic on how to prevent thief from coming in. Stop all access from Block D for those without card as along with the car access.

    Those visitors that came in with their car must be out from our vicinity within 15 minutes or the guard will go round looking for the car to be warned.

    So much ideals but JMB are not asking for help instead trying to bull their way out from such simple issues.

    ReplyDelete
  3. the stupid big asshole president will not listen to other people opinion.. she think she so clever but do nothing.. so pengecut to face the residents.. she is using Mr. Lee and the security guard to do all the stupid job for her.. if anything bad happen, she no need to face it herself.. PENGECUT !!!

    ReplyDelete