Sunday, December 14, 2014

Penyata Kewangan JMB Bayu Villa Sehingga Tarikh 13hb November 2014.


Untuk makluman anda semua penyata kewangan berakhir 13hb November 2014 dipaparkan untuk tantapan semua penghuni. Seperti yang anda sedia maklum kali terakhir penyata kewangan JMB Bayu Villa yang dipaparkan adalah penyata kewangan yang bertarikh 13hb September 2014.

Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa ingin memaklumkan penyata kewangan bagi tarikh yang berakhir 13hb Oktober 2014 masih tidak dapat diterima oleh JMB Bayu Villa. Oleh kerana penyata kewangan 13hb Oktober 2014 tidak diterima, proses memaparkan segala penyata kewangan untuk pendapatan dan perbelanjaan terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu.

Buat masa ini, pihak Hong Leong Bank Berhad masih lagi tidak membenarkan JMB Bayu Villa menggunakan segala kemudahan perbankan yang sedia ada kerana masih menunggu pengesahan surat daripada COB Klang.


1 comment:

  1. 780 apartments at 100/mth= 78,000 each month. Kenapa ada penghuni masih tidak bayar ? Tidak adil bagi org yang membayar untuk tinggal ditempat yang cantik dengan penuh fasiliti tetapi oleh sebab ada yang tidak bayar ia tidak berlaku. Teruskan usaha dapatkan hutang dari yang tidak membayar !

    ReplyDelete