Monday, August 25, 2014

Rayuan Permohonan Ke Atas Pihak Syabas Memberi Tempoh Yang Lebih Lama.


Pada hari Isnin yang lepas (18.08.2014), Pengerusi JMB Bayu Villa ada menulis sepucuk surat kepada pihak Syabas memohon agar memanjangkan tempoh supaya tidak memotong bekalan air dan memberi lebih waktu dan masa agar pihak JMB Bayu Villa dapat menguruskan serta mendapatkan "Sijil Perakuan" daripada pihak COB Klang.   

8 comments:

  1. dear pro -team, are you blogging on behalf of the New JMB or you are New JMB actually?

    do you both work together ?

    ReplyDelete
  2. Blogging on behalf of Bayu Villa Apartment. Basically we are trying to help improve Bayu Villa. Anyone who have wrong doing will also be criticised including New JMB. Right now we are working together to solve many issues that ongoing right now.

    We are not New JMB....

    ReplyDelete
  3. I'm support pro- team.

    ReplyDelete
  4. APA PERANAN PRO TEAM DAN APA TANGGUNG JAWABNYA?

    ReplyDelete
  5. PRO-Team ditubuhkan atas dasar memantau dan memerhati segala tindak tanduk dan aktiviti yang berlaku di dalam Bayu Villa mahupun di kawasan perkarangan Bayu Villa atau di Pihak Pengurusan JMB. Segala maklumat yang diterima dan jika perlu akan dipaparkan kepada semua pihak untuk melihat dan mengetahui apa yang sedang berlaku..

    Pro-Team bukanlah badan yang berdaftar tetapi bertindak sebagai badan NGO dan tidak mempunyai sebarang kepentingan di dalam JMB untuk masa yang terdekat ini. TANGGUNG JAWAB Pro-Team lebih kepada memberi maklumat yang tepat dan saksama serta jika perlu menolong pihak pengurusan menguruskan perjalanan pengurusan jika pihak pengurusan menghadapi masalah yang susah diatasi.

    Jika pihak pengurusan membuat sesuatu yang tidak sepatutnya, Pro-Team akan menilainya dahulu dan jika perlu mengutuk cara pengurusan jika ianya bercanggah dengan kehendak penghuni penghuni di Apartment Bayu Villa.

    Pro-Team diwujudkan kerana Pihak Pengurusan lama yang diketuai oleh Encik Titus telah menyalahgunakan kuasa mereka semasa mereka diberi peluang untuk menguruskan Apartment Bayu Villa. Oleh kerana ramai penghuni tidak mengetahui Kisah Yang Sebenar dan apa yang sedang berlaku maka maklumat serta informasi yang tepat harus diketahui umum bagi menegakkan keadilan kepada semua pihak.

    Disini pihak Pro-Team ingin memaklumkan kepada semua pihak bahawa TANGGUNG JAWAB yang sebenar ke atas Aparment Bayu Villa adalah terletak kepada semau Penghuni Penghuni yang tinggal didalam Bayu Villa.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is PRO-Team a new word or a created one? Or do you mean Pro-Tem / pro tempore?

      What about the previous management by Bernard and the first one by KLS good and bad?

      Please be saksama / fair, otherwise you're not better that those.

      Do not think that there are no residents here more knowledgeable than your side.

      Please reply all my questions or otherwise you're hiding something.

      Thank you very much.

      Delete
  6. Ini.. dengar khabar yg kononya solleh.. suaminya India... tak muallaf...menninggal.. accident. .
    Ada keturunannya pun serupa.... kahwin keling...tak juga peluk Islam. Astagar....

    ReplyDelete