Saturday, August 23, 2014

Kerosakan Lif Di Blok A. Pembayaran Tunggakan Wang Penyelenggaraan Amat Diperlukan.


Didapati kedua lif yang berada di Blok A (3 hari) tidak dapat berfungsi seperti biasa akibat daripada kerosakkan yang tidak diketahui. Pagi tadi Pro-Team ada pergi melihat keadaan lif tersebut dan hasil perbincangan dengan Pengerusi Bayu Villa bahawa pembaikian akan dijalankan pada waktu pagi.


Pengerusi Bayu Villa memberitahu kepada kami bahawa syarikat yang menjalankan penyelenggaraan lif terasa amat keberatan untuk membaiki lif tersebut kerana masih terdapat tunggakan wang penyelenggaran lif selama 4 bulan yang berjumlah sekitar RM14,400.00 bermula bulan April sehingga sekarang.


Keadaan di dalam sebuah lif yang telah di conteng oleh orang yang tidak bertanggungjawab. Amat perit apabila memandangnya.


Sehubungan dengan perkembangan sedemikian, para penghuni yang tinggal di Bayu Villa di seru agar "Membuat Pembayaran Wang Penyelenggaraan masing masing dengan segera" bagi memperbaiki keadaan situasi di dalam Bayu Villa.


3 comments:

  1. Anyway thanks to pro-team. Pls find out who's is sabotage breakdown the lift. improved the lift to install cctv for safety purpose.

    ReplyDelete
  2. No need to thanks us. Just say thanks to the President. She's the one who is calling up the lift maintenance guy. We just follow up things only.

    ReplyDelete
  3. Thanks to president Sharmini. pls answers call when bayu villa got any problems. Lucky got pro-team on behalf help.

    ReplyDelete