Monday, September 29, 2014

Gotong Royong Anjuran Persatuan Penduduk Bayu Villa.

Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa ingin mengucapkan ribuan terima kepada semua penduduk dan penghuni yang keluar beramai ramai dalam menjalankan aktiviti bergotong royong membersihkan keseluruhan kawasan perkarangan Bayu Villa.






Sehubungan dengan aktiviti yang dianjurkan oleh Persatuan Penduduk Bayu Villa, Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa telah menghantar sebuah lorry mengambil serta memunggahkan sampah tersebut ke tempat pembuangan sampah di dalam Bayu Villa.




Program pembersihan yang dianjurkan oleh Persatuan Penduduk Bayu Villa ini di lihat sebagai langkah pertama yang prihatin dalam menjaga kebersihan di dalam Bayu Villa serta memastikan tiada pembiakan nyamuk aedes berlaku.




Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa juga ingin mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli jawantankuasa Persatuan Penduduk Bayu Villa kerana inisiatif mereka mengaturkan gotong royong ini.




Bagi mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan perkembangan dan aktiviti Persatuan Penduduk Bayu Villa. Layarilah laman web FACEBOOK anda untuk menjadi sebahagian daripada komuniti di dalam laman facebook Persatuan Penduduk Bayu Villa. 



7 comments:

  1. Excellent teamwork by all. Salute!!!

    ReplyDelete
  2. Sampan-sarap dalam refuse chamber setiap blok, tak buang langsung...nie ke gotong-royong...setakat luaran saje.....dalaman siapa nak bersihkan ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah nie lah org lebih,
      saya bkn ahli persatuan penduduk, tapi saya hormat usaha dorg.
      kamu nie hah...

      buang lah sendiri punya sampah - gotong royong tu orang yg bersih , bukan robot, machine.

      pakai otak, jgn pakai mulut

      Delete
  3. Dengar khabar ada contactor yang bersih ...

    ReplyDelete
  4. Dengar khabarlah yg menghancurkan.....

    ReplyDelete
  5. khabar khabar angin berbahaya

    ReplyDelete
  6. sharmini and the geng mana?? dia bkn pnduduk ka? dulu hidup sni ok ja tiada mslah smpah, nyamuk, sekarang???

    ReplyDelete