Saturday, September 13, 2014

Perjumpaan Dan Perbincangan Bersama Penduduk Bayu Villa (11/09/2014 - Khamis)


Pada hari Khamis yang lepas. Pro-Team mengadakan satu perjumpaan yang dihadiri oleh Pengerusi, AJK serta penduduk di Bayu Villa. Perjumpaan dan perbincangan kali ini lebih memberi tumpuan kepada Mesyuarat Agung Luarbiasa yang akan diadakan pada 21hb September 2014.

Di dalam perbincangan tersebut Pengerusi juga ada menyentuh tentang segala masalah yang timbul di dalam Bayu Villa. Penjelasan juga diberikan kepada penduduk mengenai apakah yang telah berlaku pada Mesyuarat Agung Luarbiasa yang lepas dan kenapa boleh berlaku kejadian salah faham sewaktu pemilihan ahli jawatankuasa dilakukan.


Boleh dikatakan perjumpaan kali ini amat memuaskan dan keseluruhan perbincangan ini membawa kesan yang lebih positif di mana ramai daripada mereka yang hadir mendapat informasi yang terkini berkenaan status di dalam Bayu Villa. 


Pro-Team akan mengadakan sekali lagi perjumpaan dengan penduduk pada hari Isnin yang akan datang bertempat di lokasi yang sama. Di harap semua pembaca yang membaca laman blog ini dapat datang untuk menghadiri perjumpaan ini.

Tarikh perjumpaan: 15/09/2014 (Isnin)

Jam: 8.30 malam - 9.30 malam

Minuman ringan ada disediakan.

9 comments:

  1. Jumpa jumpa buat ape makan malam....

    ReplyDelete
  2. Meeting kasi tunjuk buah dada. Pakai baju betul betul. Jangan tunjuk Rama Rama terbang. Mau Tarik Rama Rama

    ReplyDelete
  3. mana ramarama? kat mana? tak faham pulak..

    ReplyDelete
  4. Fear Allah, he knows what youre doing and you can hide from human but not him.

    ReplyDelete
  5. hahhahha.fear allah but pandai buat kerja kerja hina..weirdo

    ReplyDelete
  6. jika seorang wanita mempunyai tatoo rama-rama melambangkan dia seorang yang seksi dan membangkitkan nafsu sesiapa yang memandang, jika demikian wanita seperti ini memang dianggap seperti perempuan murahan untuk menarik perhatian orang lain..oleh yang demikian jaga la suami anda dan anak lelaki anda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tidur pun terbayang-bayang!!
      Dress code failed!!!

      Delete
    2. soly kawan, nafsu tu terpulang kpd seseorang yg membangkitkan sendiri , jgn salahkan ape yg di pandang, jgn salahkan perut kamu bila mulut kamu yg nak makan.

      tidur pun terbayang bayang - ya-alauuuuu....kamu tidur kat rumoh, knp pulak yg terbayang bayang?

      Delete