Thursday, November 6, 2014

Notis Ketiga Dan Terakhir - Pemotongan Bekalan Air Untuk Tunggakan Wang Penyelenggaraan

Pada 17hb November 2014 (Isnin), Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa akan melaksanakan program pemotongan air ke atas unit yang mempunyai tunggakan wang penyelenggaraan (maintenance fees). 


Sehubungan dengan perlaksanaan ini, di harap semua penghuni yang mempunyai tunggakan wang penyelenggaran supaya menjelaskan tunggakan masing masing sebelum bekalan air mereka ditutup.

Ini adalah notis yang KETIGA dan yang TERAKHIR. Kami tidak akan mengeluarkan notis yang terbaru selepas JMB Bayu Villa telah mengeluarkan 3 kali notis semenjak bulan Oktober sehingga sekarang.

Selepas pemotongan bekalan air, penyambungan semula bekalan air akan dikenakan bayaran RM 50.00

Kepada sesiapa yang mempunyai masalah menjelaskan tunggakan wang penyelenggaraan bolehlah berjumpa dengan Bendahari JMB Bayu Villa Encik Lee pada 09.11.2014 (Ahad) jam 9.30 pagi sehingga 11.30 pagi untuk berbincang mengenai pelan ansuran yang sesuai.
 
"THIS IS THIRD AND FINAL NOTICE"

4 comments:

  1. Where can get mr lee phone number?

    ReplyDelete
  2. WHY THE OFFICE PHONE NUMBER HAS BEEN SUSPENDED?

    ReplyDelete
  3. Boleh bg kertas tu tiap2 rumah tp tk dpt bg bil air dan maintenance tiap2 rumah. Dah byr maintenance dulu tp statement masih show belum byr. Management asik ckp kena jumpa Mr Lee. Mr Lee tak nampak bulu hidung masa nak settle problem. JMB respon sikit sini mcm mn nak settle problem ni?

    ReplyDelete
  4. Mana invoice bil air. Please edarkan invoice ke setiap rumah. jangan suruh kita pergi ambil kat ofis. JMB jangan malas. jalankan tugas kamu kalau nak duit.

    ReplyDelete