Monday, November 3, 2014

Pintu Pagar Besi Keluar Masuk Kereta Di Depan Diperketatkan Lagi.



Pintu pagar besi keluar masuk kereta di depan diperketatkan lagi bagi untuk menjaga keselamatan yang lebih ketat terutama pada waktu malam. 


Proses ini akan membendung kes kes pecah rumah yang mungkin berlaku. Pintu pagar besi ini akan digunakan pada waktu tengah malam supaya orang yang cuba lalu lalang harus melalui proses berjumpa dengan pengawal keselamatan sebelum dibenarkan masuk.


Berdekatan Blok C

Pintu besi yang rosak di tempat pembuangan sampah berdekatan Blok A dan Blok C juga dinaikkan dan dibaiki semula bagi menjaga kesihatan agar bau busuk sampah sarap dapat dikurangkan.

Berdekatan Blok A

5 comments:

  1. Good Job, and please do take care also Entrance at Block D

    ReplyDelete
  2. JMB, Berapa harganya buat semua ini ?

    Sekarang main entrance dah ada pegawai keselamatan, berapakah gaji mereka untuk satu hari dan berapa orang kesemuanya ?

    ReplyDelete
  3. Dear Management, may I know the water bill has been ready? Please don't make the process too long. I may faced pay bill by installment again! Please! Please! Please!

    ReplyDelete
  4. JMB... Pintu di dalam guard house di antara Blok C dan Blok D telah rosak.. terdapat ramai orang dari luar keluar masuk melalui guard house tersebut.. Pagi tadi lebih kurang pukul 6 pagi terdapat tiga orang lelaki rupa macam orang sabah atau indon pakai cap dan pikul satu beg besar masuk melalui pintu guard house berjalan dengan laju menuju ke blok C.. tingkah laku mereka sungguh mencurigakan.. saya cuba panggil mereka dari jauh tapi mereka tak hiraukan saya.. pada masa tu saya berada di tempat kedai blok D..

    JMB please tutupkan pintu di dalam guard house tersebut....

    ReplyDelete