Saturday, October 11, 2014

Kereta Yang Masih Melakukan Kesalahan Meletakan Kereta Mereka Sesuka Hati.


JMB Bayu Villa memandang berat akan kereta kereta yang meletakan kereta mereka sesuka hati. Keadaan ini menghalang akan laluan ke dalam laluan pejalan kaki berdekatan lobby.


Pemberian notis amaran yang pertama diikuti dengan penguncian tayar kereta merupakan langkah yang terbaik mengatasi masalah dalaman.




WYK 2717 meletak kereta di laluan pejalan kaki di depan Blok D yang bertanda ZEBRA crossing. Kenapa masih ada di antara mereka yang masih tidak mempunyai sebarang tanggung jawab?











Kereta ini telah beberapa kali di beri amaran tetapi masih meletakan kereta di situ. Menurut informasi yang di terima, kereta kancil ini telah rosak dan tidak boleh bergerak. 

Pihak pengurusan tidak akan bertolak ansur jika kereta ini masih diletakan di tempat yang sama. Jika didapati kereta itu masih berada di tempat yang sama, kos penarikan kereta sebanyak RM 300.00 akan ditanggung oleh tuan punya kereta bersama dengan penguncian tayar kereta.


Teksi ini tiap tiap hari meletakan keretanya di depan lobby. Tindakan yang sama akan di ambil jika teksi masih meletakkan kereta beliau di depan lobby.

8 comments:

  1. JMB.. Please take action otherwise ppl dun care and simply parking.

    ReplyDelete
  2. still david lee car not in the list....r u people blind or what???

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia orang tak blind... sebab david lee adalah salah seorang AJK mereka.. JMB boleh buat apa saja sesuka hati mereka.. orang lain buat adalah salah.. JMB buat semua betul... u tak faham ke...

      Delete
    2. You orang lagi bodoh. Tanyalah JMB lepas yang tak beri notis dan tarik keretanya keluar dari tempat parking. Kamu yang buat komen ini, buta atau tak siuman atau bodoh. Tanyalah apa masalah dulu sebelum buat komen yang tak berakal.
      Apahal you orang suka buat komen negatif?

      Delete
    3. kata jangan ungkit lagi cerita management lama..tapi u still ckp ni management lama punya kerja,so ko nk bgtau yg baru ni pun sama juga macam yg lama juga ke?

      Delete
    4. Masa jmb lama nak tarik keluar david punya kereta i ada tengok isteri david menjerit macam perempuan gila, hairan la macam mana dia boleh jadi ajk kalau perangai macam tak berpendidikan, jmb lama tarik kalau tak silap 5 kereta keluar lepas bagi notis,

      Delete
  3. teksi dan van putih tu selalu suka parking dimerata tempat.. rumah pemandu teksi tu ( seorang pakcik tua ) ada ramai orang bujang duduk.. mereka nampak macam orang sabah... rasa-rasanya ada empat atau lima van dan kereta...suka parking di merata tempat dan parking di tempat parking lot orang lain...

    ReplyDelete
  4. WFT5956 kereta ini boleh di tarik pergi buat besi buruk.. kereta ini dah dua bulan di clamb.. baru minggu lepas dibuka.. owner kereta ini tak kisah langsung.. sekarang owner pun dah lama pindah keluar.. kereta ini memang owner dah tak nak...

    ReplyDelete