Sunday, October 12, 2014

Proses Perbincangan Melantik Syarikat Pengurusan Berjalan Lancar.



Pada hari Ahad yang lepas, Pengerusi bersama dengan Bendahari telah mengadakan perbincangan bersama dengan Encik Bernard Thong mengenai isu isu yang melanda Bayu Villa. Perbincangan juga merangkumi kerja kerja mengambil alih kerja pengurusan serta pelantikan kontraktor seperti kontraktor lif, pembersihan, pembaiki bilik pam air,  serta fi yang dikenakan oleh syarikat pengurusan.  

Boleh dikatakan perbincangan ini berjalan dengan lancar dengan kedua dua pihak bersetuju untuk bekerja sama menaikkan Bayu Villa. Di jangka syarikat pengurusan akan mengambil alih segala urusan pengurusan pada awal bulan November 2014 dan segala proses pengurusan akan di pantau oleh Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa.

5 comments:

  1. habislah BV.. makan duit lagi.. padan muka kepada mereka yang begitu bangga dan sokong JMB.. apa gunanya buat macam2 selama 2 tahun untuk tukar management.. akhirnya si Bernard tu datang balik juga.. dalam hati si Bernard tu tentu ketawa mengatakan " BODOH betul penduduk2 BV ni.. saya datang balik lagi.. u orang boleh buat apa ... hahahahahahahahaha !!!!!! "

    ReplyDelete
  2. tak apa kawan , biar Bernard thong selesaikan semua hutang supaya bv akan kembali dalam keadaan baik untuk masa akan dating , tetapi satu perkara yang paling penting sekali , iaitu JMB mesti melantikan beberapa Sub AJK untuk audit akaun JMB dan pastikan kewangana adalah betul jangan makan duit lagi, dan JMB mesti tanpa Statement Kewangan tiap2 bulan di papan di BLOK D kepada semua penduduk BV faham , jikalau didapati suspect kewangan statement , semua penduduk boleh ambil tindakan sereous dan mengukar JMB yang BARU . Supaya perkara ini tidak akan berulang lagi , terima kasih

    ReplyDelete
  3. Siapa-siapa dlm JMB boleh tolong tanya Vista Indah Putra Apartment apa Bernard buat.......
    Sama juga, hutang Syabas, TNB, MPK etc etc. Bernard buat kecoh juga di sana. Dia beli Porsche baru kerana Bayu Villa dan Vista Indah.
    Sekarang Vista Indah Putra sudah baik pulih dengan JMB.......
    Kalau Bernard masuk, dia akan beli BMW 7s dengan duit Bayu Villa.
    Your choice is not correct by taking back Bernard. Please check his history with other apartments first, not only in Klang but also other places like Penang, KL etc.

    ReplyDelete
  4. Bernard Ada wang nak tolong, u Ada wang nak tolong kalau bernard tak masuk Bayu Villa? Tolong Datang ke JMB untuk menolong jgn setakat bercakap saje..

    ReplyDelete