Wednesday, October 29, 2014

Proses Pemasangan Pintu Besi Berdekatan Blok C Dan D Telah Siap.

Proses pemasangan pintu besi berdekatan Blok C dan D telah siap dijalankan. Program pertama untuk menutup segala jalan keluar masuk di bahagian depan telah dapat dilaksanakan bagi menjaga keselamatan dengan lebih ketat.



  
Dengan penutupan ini, program dan langkah seterusnya ialah mengupah dan mengambil pengawal keselamatan bagi menjaga keselamatan Bayu Villa dengan lebih ketat.


Walaupun ianya bukan yang terbaik tetapi sekurang kurangnya ianya dapat mengurangkan kadar jenayah yang mungkin berlaku di dalam Bayu Villa. 



Akan tetapi semasa proses penutupan jalan tersebut, terdapat setengah pihak yang memaki hamun pekerja yang menjalankan kerja penutupan ini dan ada di antara penghuni yang tinggal di dalam tidak setuju dengan cara Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa menutup dan membuka laluan jalan keluar.


Mereka menuduh bahawa JMB Bayu Villa terlalu mementingkan kedai kedai di bawah sehingga merisikokan keselamatan penghuni dengan membuka laluan jalan keluar.




Kami Badan Pengurusan Bersama (JMB) Bayu Villa ingin menegaskan bahawa penutupan serta pembukaan laluan jalan keluar telah mendapat persetujuan daripada kesemua ahli jawatankuasa dan mereka telah memberi kebenaran agar proses pemasangan pintu besi harus dijalankan dengan secepat yang mungkin bagi menjaga keselamatan penghuni serta penduduk di dalam Bayu Villa.

12 comments:

  1. JMB.. KAMU JANGAN LUPA, HANYA LEBIH KURANG 100 ORANG PENDUDUK-PENDUDUK YANG MEMILIH KAMU SEBAGAI AJK.. YANG SELEBIHNYA SERAMAI 650 ORANG TAK MEMILIH KAMU.. APA HAK KAMU HANYA 7 ORANG AJK BOLEH BUAT PERSETUJUAN UNTUK TUTUP PINTU PAGAR..

    JIKA KAMU MASIH DEGIL TAK NAK MENDENGAR SUARA PENDUDUK2 DI BV.. KAMU JMB TAK AKAN TAHAN LAMA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh kamu.. kalau you pandai panggil 650 orang turun untuk support you... mana kepala otak kamu. Ini adalah langkah keselamatan.. kamu yang mementingkan sendiri... pergilah tinggal kat kampung.

      Delete
    2. poster nie pasti cronie JMb lama, weila...dulu lu org buka pintu semue utk ape , ade tanya kita penghuni ? smapai bikin kita org sengsara kat sini..eh por la bangang !!!!!!!!

      Delete
  2. saya penduduk yang tak sempat pergi buat undi pilih NEW JMB, Saya sokong buat PEMASANGAN PINTU BESI DEKAT BLOCK C DAN D. Good Job!!!

    ReplyDelete
  3. Good job JMB
    Some of residents pls didn't always complaint only. Do the best way.

    ReplyDelete
  4. Agree! Well done and this is a good move forward. Those critics were you banging balls during election? Grow up.

    ReplyDelete
  5. Yes it is better !! At least there is some changes ..and safety for all residents ..please activate the access card as well asap..

    ReplyDelete
  6. How about the gate at Block D? No guard, anyone still can access to the door? Please help to do something for all residents safety. Thanks JMB

    ReplyDelete
  7. The first comment writer is something wrong, what's wrong with you? If you are unhappy with current JMB, vote your right to change the entire JMB in the coming election. Otherwise, you have to accept the decision.

    Although I was not informed that the door would be sealed, but it should be this way. Former JMB was even worst, turned our apartment like flat, no class at all!

    ReplyDelete
  8. saya juga salah satu penduduk yang tak sempat pergi buat undi pilih NEW JMB, Saya sokong New JMB & buat PEMASANGAN PINTU BESI DEKAT BLOCK C DAN D. Good Job!!!

    ReplyDelete
  9. kalau tak setuju bagi sebab... kita nak tengok IQ u tinggi mana.

    ReplyDelete