Wednesday, October 1, 2014

Pihak Pengurusan Ingin Berjumpa Dengan Pemilik Kereta Yang Meletakan Kereta Mereka Menggunakan Palang Besi.


Pihak pengurusan JMB Bayu Villa ingin berjumpa dengan tuan punya kereta yang meletakan kereta mereka di kawasan tempat letak kereta (Blok D) menggunakan palang besi. Pihak pengurusan JMB difahamkan bahawa pemilik pemilik kereta ini menyewa tempat letak kereta daripada pihak pengurusan JMB yang lama.


Pihak pengurusan JMB Bayu Villa ingin berjumpa dengan pemilik pemilik kereta ini untuk mengetahui status mereka dan bagaimana pemberian tempat letak kereta diberikan sebelum tindakan susulan melalui mesyuarat Ahli Jawatan Kuasa pengurusan. 


Di harap kesemua pemilik yang meletakan kereta mereka ini dapat datang ke pejabat JMB untuk mengemaskinikan segala rekod serta informasi dan berkongsi maklumat berhubung tempat letak kereta yang mempunyai garisan petak merah serta berpalang besi. 


Kerjasama daripada pemilik yang nombor kereta mereka tertera di dalam gambar yang dipaparkan di harap dapat bekerjasama dengan pihak pengurusan.


5 comments:

  1. good one !!!!! yeah yeah yeah....

    also two cars parking inside the compound at the back entrance one left one right -
    one clamp red car at smapah near block c - saw mosquiteoes flying around the clamp tyre

    ReplyDelete
  2. block d at d side of d burger stall..david car..itu bila mahu keluar

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu tak boleh tarik keluar ma... itu orang diorang punya geng...

      Delete
    2. pandai ckp lu, bila aje pengurusan lama/ baru , mesti ade geng diri, yg kesian residents lah...sebelum ni geng tu lg teruk beruk..

      Delete

  3. BETOL !!!

    whatever status you are, ajk ka, president ka, Datuk ka, Datin ka, PHd ka , Master ka, Taikoh ka, semua tarik keluar...ambil aje kepunyaan sdiri

    ReplyDelete